Hudkrämen min bästa vän!

Ja när man går på roaccutan så blir man väldigt tor i både huden o läpparna så man får vara rustad med hudkräm.. (L) min vän tycker den luktar som keramik.. det tycker inte riktigt jag men den luktar inte perfym iaf..

Jag använder ESSEX till ansiktet, det är en jätte bra kräm som man kan köpa på apoteket..
Till resten av kroppen använder jag ACO:s hudkräm, jag använder den oparfymerade. och denna köps också på apoteket.
Och till läpparna använder jag PL3 som går att köpa på Ålens..
Och ett bra tips är att om man ska ha smink så använd en (oljefri och icke-komedogent) produkt.. man kan fråga personalen om man inte hittar rätt.. jag har iaf denna o jag tycker den är väldigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0