Sjukhus och dåliga doktorer!

Ja.. var jag på tre sjukhus och när jag kom till akuten hände detta! jag hade så ont i magen de trodde det var blindtarmen.. de tror att jag har haft en mindre inflammation men att den gått över.. annars brukar folk få operera när sådant händer men jag hade tur! och när man äter roaccutan ska man ALLTID tala om det för läkaren. jag gjorde det när jag kom till sjuksköterskan och hon skrev upp det. när doktorn sen hundra år senare kommer för att titta på mig så frågar han mig vad roaccutan är!! HALLÅ!!! han säger att han inte har kunnat hitta något om det i deras databas och undrar om det är felstavat. det var det inte. jag sa att det var mot min akne och att det inte vara godkänt i sverige och skrevs ut på lisens. han hade ingen aning om vad det vara o fattade ingenting. jag blev väldigt förvånad o lite sur på han..

Hade han googlat order hade han fått fram hur mycket som helst om vad det var..

Min pappa kollade även själv för han jobbar på ett sjukhus om vad där stod om roaccutan.
där står typ: används mot kraftig akne. skrivs ut på lisens. där står inte ett ord om hur farlig den är eller något!

Doktorn sa att han skulle kolla upp vad det var o sen stängde han dörren o gick sin väg...

Tycker det är lite förjävligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0