Läkare besök.

Sjuk men mycket lycklig tjej var idag på sjukhuset och hos hudläkaren! allt är helt underbart.. jag ska få äta 6 tabletter i 32 dagar till sen får jag sluta på roaccutan! (jag kanske lägger på några dagar + men vi får se).. jag kunde inte varit lyckligare när jag gick ut från rummet. läkaren sa på skoj till mig att hon hoppas på att hon aldrig ser mig igen! hehe, ja så kan man ju också se på saken. hon sa även att om det är några problem så får jag komma tillbaka till hösten!

Nu hoppas ju bara jag på att ansiktet håller sig fint till juni o att det sen är en mycket fin sommar med massor av sol så att mina ärr kan blekas bort..

Nu kan man börja kolla på klänningar med sjukt urringad rygg.. innan har det varit omöjligt att bära en sån för akne på ryggen men nu är den fin fin o får ryggen bara lite sol också så är allt helt perfekt! allting känns bara som drömmar än men en liten bit kavar att kämpa sen är jag där!

Am so lucky lycky!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0