Bra foundation!

Här är den foundation jag köpte för några dagar sen. den är riktigt bra. har en perfekt ton som gör att det ser helt naturligt ut. den täcker ärr ganska bra. och är helt underbar att ha på sig, det känns som du inte bär smink alls.. absolut den bästa jag någonsin provat!

Köpte den på KICKS och den kostade 129 kr just nu. den är ganska ny så därför. annars kostar den 139 kr.
fit me foundation. från märket maybelline. jag har den allra ljusaste nyansen.

Här är som jag kopierade från kicks hemsida om denna produkt.
Fit Me Foundation är en skräddarsydd made-for-you makeup som låter huden andas och lysa igenom. Formulan har en transparent primer-bas som ger en naturlig täckning och innehåller ingen olja. Matchar din hudton perfekt. Har man en varm hudton väljer man en nyans som slutar på 0 och för en kall hudton ska man välja en nyans som slutar på 5. volym 30 ml.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0