Biverkningar som jag inte fått.

Bivärkningarna är ju olika från person till person! jag har tex inte haft problem med att det blev värre i början, trötthet, hår avfall eller muskelvärk.

Jag märkte inte att det blev sämre i början bara bättre de första 3 veckorna när jag bara åt 3 tabletter så försvan stor del av allt det som stog ut på kinderna..

Jag tränar 8 timmar i basängen i veckan och försöker från och med här om veckan att tränna 1 timme i gymmet.. (dock hra jag bara lyckats med det en gång.. opppsss!) jag är så gott som beroende av min idrott så tur är det väl att jag inte har fått muskelvärk!

Och som många vad jag märkt på sinna bloggar skriver att de blir trötta har jag inte heller fått.. det skulle aldrig iheller funka för mig.. jag är igång i stort sätt hella tiden från 6 på morgonen till 22-23 på kvällen en vanlig skoldag.. trött kan man vara men man får fan göra det som ska hinnas med ändå!

Dock har jag problem med delen (ingen alkohol) !!!!!!!!!! den suger! det är ju inte kul om man är på fest o alla andra dricker men inte du.. det är sååå tråkigt! på nyår gjorde jag något helt annat för då visste jag att om jag var på fest så skulle jag inte kunna låta bli.. iaf inte på nyår av alla dagar!!! jag har infört en regel till mig själv 3 dl vodka max! den regelen är jag stolt över! man blir inte full o man skadar förhoppningsviss inte levern!

Sammt att jag kommer få vara nyckter på valborg, min fördelse dag, + skolavslutning o midsommar om jag har otur!!

Igår kollade jag mycket på olika saker om roaccotan.. kollade på bloggar o även video från folk som har ätit roaccutan. man ser hur det hjälper o det gör mig så sjukt glad! roaccutan är en riktig saga med (vi lever lyckliga ia alla våra dagar) i slutet!

Sen har jag även märk att jag är den yngsta som jag hittat iaf som går på roaccutan.. (snart 16 år) det kan man ju undra varför? vissa har skrivit att de vetat att de haft problem men kanske inte viljat erkänna för sig själv o därför inte gå till en docktor för sina problem! det är ju synd.. hella ens ungdom ska ju inte vara förstörd bara för att man inte är nöjd med sig själv och har ont i ansiktet!

Jag själv har alltid varit så att så länge jag inte ser mitt ansikte i spegelen så glömmer jag att jag ser hemsk ut.. förutom o jag haft riktigt ont då! men det är liksom som att när jag hella dagarna är med människor om ser bra ut så glömmer jag bort hur jag själv ser ut.. det är ju bara synd om de stackarna som är tvungna att se mig hella dagarna! tycker synd om dem måste jag säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0