Bilder från 2010-2012

Här är lite bilder på hur mitt ansikte har sätt ut de senaste 2 åren.. och jag kan ju säga att det bara blir värre och värre innan jag fick roaccutan! bilderna från 2011 blev jag helt shockade över!! :/ det ser inte bra ut men så här har det ju sätt ut.. usch!!

Jag har även ett tips! fota ditt ansikte om du har akne.. gör en mapp på datan som du lägger dem i.. det är bra att ha både minnen och något att jemföra med både om det bilr bättre eller om det blir sämre.. för annars är det så lätt att bara tänka att du alltid ser hemsk ut.. men din hud kanske har blivit bättre.. eller som i mitt fall innan. jag trodde alltid att jag såg för jävlig ut och att jag alltid hade mycket akne. men nu när jag tittar på bilder så ser jag ju att när jag gick i sjuan och var 13 år så såg det inte alls lika hemskt ut som i slutet av åtan och början på nian..

Här är bilderna iaf! men man ser iaf en förbättreing från bilden augusti 2011 där uppe till februari 2012 där nere!!! det är ju samma kind fast 6 månade senare!!!!!! whow!


ROACCUTAN I MITT HJÄRTA!!!!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0