90 dagar!

Nu har 90 dagar gått och imorgon så ska jag till min hud läkare! då hoppas jag på att jag ska få äta sex tabletter och så hoppas jag med hela mitt hjärta att jag ska få sluta i mars så jag kan sola under min klassresa till Polen som är de sista dagarna i maj!

Mitt ansikte är ganska bra har fått lite finnar de senaste dagarna men de försvinner ganska snabbt. sen blir jag torr i ansiktet så att det blir död hud eller vad man ska säga o rör man vid det så trillar det av och blir röda områden.. inte så kul!! men hoppas det blir bättre. mina armar är inte så röd o torra längre o tur är väl det!
Var även tyvärr lite halv sjuk idag så åkte hem från skolan vid lunch så är inte riktigt på topp så här för att fira 90 dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0