85 dagar!

85 dagar och exakt 12 veckor!
Känns bra! jag har inte så torr hud i ansiktet just nu bara läpparna som blir torra hella tiden..
Armarna o benen behöver jag inte heller smörja så ofta längra.
varje dag tänker jag på hur många dagar jag ätigt tabletterna och varje morgon känns det lite bättre..
Huden är slät och då känner man sig vacker. men ännu är det en lång väg kvar!
Om mindre än en vecka så ska jag till docktern igen.. och antagligen göra blodprov och pratta med henne om hur det går! jag hoppas på att jag ska få en tablett till så att jag äter sex om dagen! men det får vi se då!!!
Ska även leta igenom min data på lite bilder så att jag kan vissa hur det har förändrats från innan behandligen till hur det ser ut just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0