75 dagar!

Dagarna går, och tur är väl det!!
Jag har fortfarande kvar en av knölarna i kinden.. usch!
Efter att jag trännat idag och kom ut vid duscharna och kollade mig i spegelen trodde jag typ att jag skulle svimma.. jag var helt lilla i huvudet.. hakan och kinderna hade fått en lilla ton.. man såg alla ärr jag har.. det var inte vakert.. Mitt mål just nu är ju att bli av med all akne.. men efteråt? jag blir ju inte av med ärren för det. jag har funderat på det ganska mycket nu.. jag har bestämmt att jag ska göra laser behandling efter sex månader sen sista tableten är svald.. känns som en dröm att jag ska blir vaker i ansiktet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0