65 dagar!

Japp!
Idag är det 65 dagar med roaccutan..
Jag tänker skriva var femte dag om hur allt är med medicinen o så..
Idag har jag väldigt tor hud.. direkt när jag kom hem så var det på med hudkräm.. i tjocka lager! armarn var Hemska i skolan.. jag hade en trekvarts tröja o det kändes vid ett att jag hade varit i för kall miljö... huden i ansiktet är ganska fett.. ska nog dra ned med hudkräm i pannan. läpparna är bra. har inte kännt yrsel eller synförendringar på länge.. dock känner jag att jag ätigt mycket socker.. inte bra.. skulle vilja höja dosen av roaccutan.. men det får man ju inte göra så där själv men jag vill..
Jag trodde ju att jag bara skulle gå på medicinen i 4 månader men alla bloggar jag läst så har den som använt det gjort det i 6 månader! Fuck my life säger jag.. denna sommaren är ju viktig! jag vill kunna vara i solen.. jag som är så vit i vanliga fall behöver ju solen mer en någon annan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0