Vinter kallt!

Det är vinter, snö och kallt. Detta gör så ansiktet och läpparna blir torra! Inte kul.. Jag känner att jag tappat modet lite!? När vintern kommer så få man mer finnar.. De kommer liksom tillbaka.. Inte som innan, absolut inte men ändå man får mer.. Och ärren gör ju inte det hela bättre! Det känns och ser ut som om jag har rynkor ibland, men det är ju ärr men ja. Jag kan som jag skrivit innan inte använda dermarollern så många gånger i veckan eftersom jag tränar på morgonen fyra dagar i veckan. Jag blir så trött på det hela bara.. Vill gå på roaccutan igen efter som jag bara kunde gå 130 dagar vilket som var fyra månader, då hade jag 3 tabletter i en månad sen 5 tabletter i två månader och 6 tabletter i en månad. Jag vill gå en kur igen på 6 månader med 6 tabletter om dagen. Det är ju värt det! Men jag får vänta 9 månader om jag ska göra det igen.. För det är redan försent att göra det i år. Jag måste hällst börja den 1 september till 30 april för att det ska bli 6 månader och för att jag ska kunna vara i solen. Jag hoppas jag kan göra det nästa år.
 
     
↓↓
↓↓↓
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0