Snart jullov!

Snart, snart, snart har jag jullov! En dag till i skolan och sen har jag lov!!! Sen tar jag jul och åker hem! Så skönt!!
 
Julen och nyår bjuder på en del goda saker både socker som jag skulle ta det lite försiktigt med när jag gick på roaccutan förra året och till nyår så blir det fest och alkohol något sådant blev det inte ifjor! Men i år woop woop! ;)
 
Hade tänkt sola solarium denna helgen så har inte använt rollern på några dagar och ska inte göra det några dagar efter i heller. Solariet kanske hjälper lite mot ärr också.. Men iaf så får jag lite färg och de gör att det syns lite mindre! Skriver mer om det när jag solat!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0