Mirakel!?

Jag har ju inte så mycket att skriva om för tillfället men en sak jag kan brätta är att jag fick ganska många utslag här i början av veckan i min panna. vilket som jag inte alls tyckte var något kul! men jag tog på lite av en gammal kräm som jag fått utskrivet innan jag fick roaccutan, den heter differin. och det hjälpte för nästa morgon hade det halverats och sen när det var kväll igen så var de helt försvunnan! sånt blir man glad över! när aldrig något har bittigt på det innan men efter roaccutan så går det så mycket lättare! för nu är det inte samma typ av akne längre, nu är de inte den svåra varianten som är långt under huden som knöllar.. nu är det yttligt!
 
Livet leker och allt går bra nu!!
 
Ps. För er som är nya läsare! I januari har jag skrivet om alla mediciner och allt som jag fått och provat mot akne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0