Glad tjej!

Åh vad glad jag blir! Imorse så gick jag in på min mobil och googlade min bloggs namn och fick upp ett sånt här fråge rum typ om någon som hade skrivit att den skulle börja på roaccutan snart! Och så hade ett par människor skrivit lite tips och hur det själv var och lite så! Och så hade någon skrivit min bloggs namn och skrev att det var en bra blogg!! Tack så mycket till dig! Så glad jag blir att jag kanske hjälper någon på något viss :)
 
Men jag se att jag varit dålig på att blogga! Jag har gjort två inlägg i Augusti bara, och här kommer det tredja!
Vad vill ni att jag ska skriva om ni som läser? Vad vil ni veta? Bara fråga!!!
 
Sen en sak till nu mera så svara jag på kommentarer med den nya funktionen som blogg.se har skappat! Så det syns inte att jag har svarat fören ni klicka på er egen kommentar! Och då står där Svar: och vad jag skrivet då. Och så är min vissninga bild med i sidan! Tycker ni det fungerar bra??
 
Just nu sitter jag och har tråkigt på mitt jobb på turistbyrån, så ist sitter jag och lyssnar på musik tittar ut över hammnen och bloggar! Men snart så är det slut med sommarjobbandet och dags att börja skolan igen! Det ska jag berätta mer om i ett annat blogginlägg, för mitt liv kommer ändras helt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0