Flyttat!

Nu har jag gjort det som jag sa skulle förändra en hel del.. Jag har flyttat hemifrån och börjat gymmnasiet.. Men jag kommer fortfarande bo hemma på de flesta helger.. Men nu är ju frågan om detta kommer påverka mitt ansikte? Man vet ju inte hur en ny miljö påverkar en.. Blir man mer stressad? Eller något med hormoner o sånt.. Händer det något så kanske aknen påverkas? Det får tiden utvisa men jag hoppas att allt går bra.. 
 
Men i morse, som alltid när man inte vill ha ett utslag för det är en speciell dag så får man det.. På min näsa men tack och lov gick det att sminka över! Men när man tittar på andra människor så ser man att där faktiskt är en hell del folk som ha lite akne problem! Det är synd och hemskt.. Jag såg en tjej förra veckan som var small, vältränad, fint hår och bra klädstil.. Men när man kommer till hennes ansikte så är hon så svullen och har hemsk akne. Jag blir så ledsen och tycker att det är synd om henne samtidigt som man vill springa fram till henne och skaka henne och säga,  - Roaccutan.. Det finns hjälp! Du behöver inte leva med det här!!!.. Men så kan man ju faktiskt inte göra, tyvärr! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0