Bio-Oil och vitaminer!

Igår kväll tog jag min första vitamintablet och jag smörjde in mitt ansikte med Bio-Oil. 
 
Bio-Oil är en olja från som går att köpa på apoteket för 119 kr i en burk med 60 ml. Denna olja  är mot ärr, bristningar, ojämn hud, åldrande hud och uttorkad hud. Man ska smörja sig två gånger om dagen i minst 3 månader! Den luktar lite specielt den är parfymerad på något viss men kan inte säga med vad exakt. Man blir ju fettig av den men när man har det på dagen så är det inte så att man blir jätte glansig bara lite blank i ansiktet. Men det ser inte konstigt ut.
 
Och vittaminerna är såna vanliga som man ska ta två om dagen med mat. 
 
 
Nu får vi se om det hjälper mot mina ärr!! Spännande att se om 3 månader vet vi kanske resultater! Jag har fotat mitt anikte idag och ska göra det med jämna mellanrum och så klart lägga upp på bloggen! Jag är iaf rätt lycklig just nu! Tänk om det funkar!??? Vem vet!??? 
 


Kommentarer
Nova

Åh nu vart jag lite sugen på att testa själv! Har också gått på en roaccutankur som jag avslutade för två månader sen och mina ärr har som sagt inte försvunnit. Med smink ser det jättebra ut, men annars syns alla röda fläckar. Tråkigt att det ska ta sån tid men det läcker väl med tiden hoppas jag!

Svar: Ja det värkar som en bra produkt än så länge så jag rekomenderar den! Det ända som blir lite jobbit nu när skolan börjar är ju att då vill man ha smink på sig och då går det ju inte att ha både bio-oil och smink samtidigt. Så jag får komma på någon smart lösning på det problemet. Typ smörja när man kommer hem från skolan och innan man går och lägger sig. Ja nån gång i våra liv ska väl ärren försvinna! Frågan är ju bara när! Om det ta 10, 20 eller 30 år!?
omatthaakne.blogg.se

2012-08-14 @ 21:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0