Valborg!!

Nu börjar det bli riktigt varmt ute och allting börjar slå ut. Idag har jag varit ute och gått en runda i solen. jag kan säga att jag var livrädd!! hade på mig svarta kläder o solkräm i huvudet. och en schall om huvudert. såg antagligen inte klok ut men hoppas ingen såg mig! och jag tror mitt ansikte klarade sig ganska bra från solen. och det var värkligen sjukt varmt. där solen stod på hella tiden var det 22 grader!

Den här solkrämen använder jag. den är köpt på apoteket 145 kr. och är för känslig hud.


Och sen har jag även hittat något som verkar hjälpa mot mina utslag på benen. det är helosan salva. tog på den igår kväll innan jag skulle sova och på morgonen var det mycket bättre på benen. jag vet ju inte varför jag har fått utslag där. det kan både vara roaccutan eller en tvål eller min senast köpta hudkräm till kroppen, för den verkade vara konstig! och sen har jag kliat på det så det ser inte klokt ut och antagligen har jag fått blåmärken av det också så hårt jag kliat!


Nu får jag min sann sätta lite fart och fixa mig inför kvällen!! hoppas alla har en sjukt bra valborg för det tänker jag ha iaf! Party time people ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0