Sjuk tjej säger hej!

Det tar på krafterna att vara sjuk, lider av hosta och feber så jag blir yr i skallen. idag var det meningen att jag skulle till skolan men i sista minuten ångrade jag mig o kände att det inte var så lönt. jag har inte varit i basängen på 11 dagar idag och det känns som fan.. och idag kan jag ju inte iheller träna! dock ska jag jobba så jag får vara i simhallen iaf haha! hoppas att det blir bättre med mig!

Iaf har de finnar jag hade den dagern jag slutade på roaccutan nästan försvunnit har bara två kvar som snart också är borta! sen får vi hoppas jag förblir så slätt och fin! men något som är lite märkligt är att jag är så torr på armarna och vissa delar av benen. för jag har ju inte varit i klor vatten på så pass länge. men tydligen har det inte så stor betydelse på huden!

Har bestämt att skriva veckovis om hur ansiktet förbättras och även någon bild om jag tycker det ser bättre ut! så idag blev det en liten bonos!

Kämpa på alla ni som går på roaccutan jag tror på er!


Kommentarer
Nova

Hej! Va skönt för dig att sluta behandlingen men kanske skrämmande samtidigt om acnen skulle komma tillbaka. Jag går själv på en roaccutan behandling just nu och är inne på 5:e månaden, har två askar tabletter kvar. Min hud känns slät och skön men jag har en inbyggd finne på ena kinden som ligger och gror under huden. Jag har haft den ganska länge och den har inte dykt upp eller minskat, vad tror du om en sån finne? Den syns inte så mycket men stör mig mycket när jag känner på huden, kanske haft den i flera månader utan att den dykt upp.

/Nova

2012-04-11 @ 21:27:04
Karolina

Hej Nova! som du förklarar med din kind och det känns som en inbyggd finne har jag också upplevt dock har jag det vid minna läppar. jag kan ha små punkter som inte heller syns så mycket men där är som en liten gulaktig prick men den ligger en bit under huden och stör mig inte. just nu har jag tre stycken. och de kan jag ha i månader utan att något händer. men brukar sluta med att de ibland blossar upp eller bara blir lite större.. ända utvägen med dem då är tyvärr att klämma på dem och sen blir den tre gånger så stor och sen ett fina ärr! men jag vet även andra som haft liknande problem på kinderna. jag hade också något för någon månad sen som var lite svart och hårt under min hud men det försvan av sig själv till slut! och jag skulle tro att det är normalt att de flesta med så mycket akne så man gått på roaccutan har någon gång haft något sådant! kämpa på med roaccutan!

2012-04-12 @ 20:13:37
URL: http://omatthaakne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0