Ojojajaj!

Jag har fått utslag på benen och magen! och det måste ju vara någon kombination av roaccutan, torr hud och klor! är inte kul alls.. fick det för några dagar sedan först lite röda utslag över hela kroppen inte många men några. det var som finnar, fast ändå inte! jag fick lite panik o tänkte ska jag nu få det här överallt? men det blev inte mer.. fören igår då minna ben började klia och hade utslag som liknade när man har bränt sig på nässlor! detta hade jag från knäna och upp till låren! och idag har jag även fått på magen.. massa röda och bränn nässle liknande saker! åhh panik! hoppas det försvinner fort.. så länge får jag smörja mig med essex krämen jag har.. (finns bild på den tidigare i bloggen, i januari)

Kan även berätta att jag imorgon kommer ha den första ute idrotten. vi ska ha orientering i en och en halv timme! blir mjukisbyxor o tjocktröja för mig o om det är soligt solkräm i ansiktet! hoppas på moln på himmelen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0