Läppsyl räddar liv!

Läpparna är så torra! och jag är så beroende av läppsyl! utan läppsylet klarar man sig inte! är som en drog eller något livsviktigt. okej det är livsviktigt just nu! hehe lyckan som uppstår när man hittar ett borttappat läppsyl i en tröja! min räddning för någon dag. jag använder ett läppsyl i veckan har blivit ganska många de här senaste månaderna! läppsyl räddar liv.. iaf mitt ;)

Bjuder på en bild på mina vackra ärr och mitt fina läppsyl mest för jag inte har något bättre för mig!


Och så passande till mitt svar på en kommentar så har ju såklart en av de där små inbyggda finnarna eller pormaskarnanvid min läpp exploderat som man ser på bilden! aja får ta till med mitt lilla knep med att använda en liten klick av en akne medicin jag använt innan som heter differin finns bild på den i inlägget som heter "let me tell u about hard work" skrivet i januari! den är väldigt bra att använda några kvällar som man har något sånt litet som man vill ha bort!

Kan även säga att huden känns slapp! man vill starmma åt den.. hoppas det blir bättre när ärren börjar försvinna, längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0