628 tabletter!

Jag har ätit 628 tabletter på 130 dagar! det är i genomsnitt 4.83 st om dagen! det är nästan sju askar tabletter, varje ask innehåller 100 st.

Jag började den 30 november 2011 med roaccutan men började inte blogga fören i dag 60 när jag kollat runt på andra som bloggar om deras roaccutan behandling. alltså den 28 januari 2012. jag ville göra en blogg för att för det första själv se utvecklingen men sen även för att det skulle vara kul att hjälpa någon annan som ha samma problem som jag har med akne!

Efter en väntan i ungefär en månad pga jobbiga doktorer som ansåg att jag skulle gå på p-piller i en hel månad innan jag fick roaccutan.. väldigt onödigt med tanke på att det bara ta en vecka innan man är säker från att bli gravid. så min behandling började men 3 tabletter varje morgon först 30 november!

30 november - 22 december = 23 dagar (3 st) = (69 tabletter)
23 december - 28 februari = 68 dagar (5 st) = (340 tabletter)
29 februari - 2 april = 34 dagar (6 st) = (204 tabletter)
3 april - 7 april = 5 dagar (3 st) = (15 tabletter)

Så ser det ut! men det känns så hemskt att sluta jag har bara lust att gå ner o äta upp de sista 72 tabletterna jag har.. lite tvångsbegär!!!! lite panik! fan också!

ROACCUTAN I MITT HJÄRTA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0