3 veckor efter!

Idag är det bara 5 veckor kvar tills jag får vara i solen jippi!!!

Idag har jag varit på en konfirmation och jag strålar verkligen med mitt ansikte. det är så fint nu när man har på sig smink, ärren syns inte så mycket då ju. denna veckan har jag faktiskt fått komplimanger om mitt ansikte för att de verkligen ser förbättringen av min hud. det känslan att höra det skulle jag aldrig i hela mitt liv kunna ha föreställt mig innan roaccutan!

Min hud är som sagt bra i ansiktet och jag har kommit på att till o med min haka har ju blivit bra! dock har jag utslag fortfarande på benen o fy var det är hemskt.. har lite på armarna också.. o jag vet inte vad det beror på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0