130 dagar!

Då var de sista roaccutan tabletterna sväljda! jag har gått på roaccutan i 18 veckor o 3 dagar! nu hoppas vi på det bästa med min hud! det kan ju förbättras upp till 8 veckor efter avslutad kur. men det är ju inte lika kul att biverkningarna fortsätter också lika länge.. men jag är så tacksam för att jag fått använda denna super medicin i 130 dagrar!

Och till hur det varit de senaste 5 dagarna när jag bara ätit 3 tabletter om dagen! jag har för tillfället 4 finnar i mitt ansikte. min rygg är underbart vacker men minna armar är torra. jag tror jag får minska på sockret lite till.. men nu när det är lov så bryr jag mig inte riktigt om vad jag äter tyvärr! men det blir hårdträning de närmaste två veckorna sen! sen har jag en liten bekännelse om att jag drack alkohol här i veckan.. som man inte ska! men jag fick inte ont i min mage iaf denna gången känns jäkligt positivt! annars har jag inte märkt någon skillnad nu. bara det att det känts konstigt att bara ta 3 tabletter nu på morgonen.. o imorgon ska jag inte ha en ända! kommer kännas sjukt konstigt asså!! som om jag glömt dom o kommer får panik! aja det löser sig!

Jag kommer fortsätta blogga så klart men ska bara komma på något smart sätt att göra det på.. vet inte om jag ska räkna i veckor eller var tionde dag eller så! men det kommer information regelbundet om hur det går för mig iaf det lovar jag!


Roaccutan ♥!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0