1 vecka efter!

Idag är det då 7 dagar sedan jag tog de sista tabletterna roaccutan! känns konstigt att tänka att jag inte äter dem längre.. men känslan i huden och kroppen är positiv! har bara en riktig finne på kinden.. en böld, men den har blivit mindre och är nog snart borta hoppas jag! och så har jag något lite vid mina läppar! annars inget.. man känner sig vacker! nästan iaf, snart så.. bilden jag la in tidigare visar ju hur huden ser ut så ni kan se det med egna ögon! det är ju bara ärr. känns skönt varje gång jag tar på mitt ansikte och det är lent ist för knöligt o äkligt! jag är så nöjd så! tänker positivt bara 7 veckor kvar sen så säger jag hej till solen på riktigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0